Lucas prøver at få tiden til at gå ind til solopgang. / Da Bodhis sejrsrus går over gevind, beslutter Lucas sig for at vinde over hende. / Da Findley ser en dokumentar, beslutter han, at Lucas måske ikke er den gode ven, han troede.