Last Dance
Der opstår spændinger mellem Bette, Tina og Angie. Shane har en hemmelighed, der volder ham kvaler. Alice er i tvivl om, hvor åben hun bør være over for pressen. Sophie ser virkeligheden i øjnene, hvad angår Finley. Danis liv udvikler sig kaotisk.