Launch Party
En overraskende afsløring fører til splid mellem Bette og Dani. Shane tvinges til at konfrontere sine sande følelser for Tess, mens Alice er tvivl om, hvorvidt hun bør afsløre en hemmelighed for Tom under receptionen for sin bog.