Lobsters, Too
Bette, Tina og Carrie tvinges til at gå sammen for at støtte Angie. Shane bliver chokeret, da en person fra hendes fortid atter kommer ind i hendes liv. Alice og Tom overvejer, hvilken relationer de nu har, efter hendes bog er færdig.