Lean on Me
Bette gør store fremskridt i sit nye job, mens hun også tackler et overraskende, nyt forhold. Shane prøver at få Tess med på en ny ide til baren, og Alice møder en uventet forhindring på vejen mod udgivelsen af sin bog.