Late to the Party
Bette tvinges til at tackle store forandringer i både sit private og professionelle liv, heriblandt et stort ønske fra Angies side. Shane trækkes ind i L.A.'s undergrundspokerspil med store indsatser, mens Alice og Nat vænner sig til livet som par.