Lake House
Bette tager af sted for at finde og få støtte af den anerkendte kunstner, Pippa Pascal, mens Angie finder ud af mere om sin donor. Shanes forhold til Tess udvikler sig yderligere, og Alice presses af Tom til at komme i kontakt med sine følelser.