Luck Be a Lady
Bettes passion blusser op på arbejdet, og Angie modtager store nyheder, der komplicerer tingene på hjemmefronten. Shane og Tess' forretningsprojekt går ikke som planlagt, og Alice nægter at se situationen med Nat i øjnene.