The End of Ginni
Ri'Chard, Diane og Elsbeth Tascioni bliver hyret til at forhandle en særlig ægtepagt på plads for et par, der vil have fastlagt retfærdig kompensation for fødsel. Der opstår dog en udfordring, da det ufødte barn får sin egen sagfører.