The End of STR Laurie
Store beløb tilbageholdes af regeringen på grund af russiske sanktioner, hvilket afslører FBI’s interesse i firmaet. Et forældrepar sagsøger et college og rejser spørgsmålet: ”Hvem har ansvaret for racemæssig strid her i landet?”