The End of Playing Games
Mens STR Laurie undersøges af FBI, forsøger Liz og Ri’Chard at tage deres klienter med sig. I kampen for at frigøre sig af STR Laurie, må Liz og Ri’Chard afgøre, hvem der egentlig er leder af firmaet.