The End of Democracy
Diane, Liz og Ri’Chard lægger en strategi sammen med Neil Gross for at hjælpe ham med at købe Det demokratiske parti ud. Jay bringer Carmen ind i The Collective som hjælp til at få informationer ud af en højreekstremist.