The End of Eli Gold
Eli Golds retssag nærmer sig, og Marissa Gold er en del af hans advokathold. Liz og Ri’chard forsøger at styrke deres arbejdsrelation, hvilket fører til en overraskelse omkring Ri’chards baggrund og Liz’ far.