Christmas in the Air
Organiserede Lydia skal hjælpe den kaotiske Robert med at få styr på hans legetøjsforretning på 12 dage.
Sød julemusik opstår, når organiserede Lydia viser kaotiske Robert, at hans rod stikker langt dybere og omfatter alle aspekter af hans liv, mens Robert viser den tilknappede Lydia, at alt ikke kan planlægges – ligesom deres kærlighed.