Monolith
En journalist vender sig mod podcastmediet for at få genoprejsning i sin karriere, efter hendes ry har været på hastig nedtur.
En journalist vender sig mod podcastmediet for at få genoprejsning i sin karriere, efter hendes ry har været på hastig nedtur. Da hun finder det, hun tolker som et bevis på udenjordisk konspiration, tager det pludselig fart.