A Raisin In The Sun
Emmett beder Tiff om at træffe en beslutning. Imani og Shaad starter på en frisk. Jake tilstår over for Jemma. Trig giver Douda et ultimatum. Tracy holder en gadefest. Nina og Dre lægger deres problemer til side for at hjælpe en person i nød.