Native Son
Tiff finder en mulig løsning på sine vedvarende parforholdskvaler med sin nye ægtemand, Emmett. Borgmester Douda, Tracy og Trig beslutter sig for, at tiden er inde til at tage nærområdets sikkerhed i egne hænder.