The Girl From Chicago
Jake, Jemma og Kevin arrangerer en demonstration på universitetets område. Emmett og Tiff sætter grænser i deres forhold. Imani lægger planer om at befri en pige fra en narkobule, der ledes af 63. Street-banden.