Southside with You
Emmett og Darnell tilbringer kvalitetstid med Jada. Jake og Jemma deltager i forårsfesten. Stemningen mellem Douda og Marcus forværres. Kevin gør tilnærmelser til Lynae. Trig bliver rodet ud i en situation, han ikke selv har skabt.