Candyman
Kiesha tilpasser sig tilværelsen efter fødslen. Papa forsøger at forhandle sig frem til fred mellem Kevin og Jake. Jada kæmper med sin tilstands byrde. Ninas mistro mod Dre når nye højder. Tiff og Dom præsenteres for en forretningsmulighed.