Cooley High
Emmett melder ærligt ud over for Tiff. Et collegebesøg tvinger Kevin og Jake til at overveje fremtiden. Douda træffer en afgørelse, der vil ændre Chicago. Jada modtager uventede nyheder. Papa begynder at lave en podcast. Trig genforenes med en gammel ven.