Brewfurd
Kevin dækker for sin søster Kiesha, men får Papa og Jake til at undersøge sagen. Emmett finder en kortsigtet løsning på sin madmangel. Jada forsøger sig med at date igen og besøger en lokal narkobule, der ledes af Dom.