Foe 'nem
Emmett forsøger at balancere sin forretning og sin stadig større familie. Kevin prøver at starte på en frisk på sin nye skole. Ronnie er rådvild. Douda stiller op som borgmester i Chicago. Jakes bror Trig har et ærinde i byen.