Gangway
Ronnie finder et nyt kald i sin søgen efter frelse. Emmett lader sin far, Darnell, og hans usikkerhed få overtaget. Kevin tynges af en løgn. Kapløbet om borgmesterposten spidser til, da kandidaterne Douda og Camille Halloway debatterer.