A Couple, Two, Three
Ronnie finder syndsforladelse. Emmett og Tiff tager et skridt i retning af deres fremtid. Jada uddeler råd. Trig spiller sin sidste trumf mod Douda. Tilværelsens hændelser modner Kevin, Jake og Papa. Sæsonens finaleafsnit.