A Stain
Ronnie begræder et tab. Emmett og Dom får hjælp af udlejeren Zeke med deres nye bestræbelse. Kiesha accepterer sin skæbne, men sværger at kæmpe. Jemma smelter Kevins hjerte. På grund af politik bliver Douda og Camille modstandere.