The Father
Anthony er en lumsk 80-årig, der bor alene i trods og afviser de plejere, som hans datter, Anna, bringer hans vej. Men hjælpen er ved at blive nødvendig for Anne. Hun kan ikke besøge dagligt længere, og Anthonys greb om virkeligheden smuldrer.