Frunchroom
Kiesha er fortsat fanget i sit helt eget private mareridt, mens Kevin, Nina og Dre er bekymrede omkring fremtiden. Emmett og Jada bringer trøst og mad til familien Williams. Ronnie håber at blive tilgivet for fortidens synder.