Champagne Glasses
Efter en intens afslutning på halloweenfesten forsøger Spencer at gøre sit bedste for at adskille alt og fokusere på den store Homecoming-kamp. Coop står ved en følelsesmæssig skillevej, og Asher opdager styrken ved at tilpasse sig.