All I Need
Spencer står over for endnu en stor afgørelse og vælger til at tilbringe tid med de vigtigste personer i sit liv. Olivia forsøger at finde en balance mellem sit behov for intimitet og de forpligtelser, hun har indgået for at være ædruelig.