Double Up
Da Spencer modtager foruroligende nyt omkring sin fremtid, hjælper Billy ham med at lægge en nødplan. Layla giver Patience et uventet tilbud, hvilket tvinger hende til at tage en samtale med Coop, der har været udskudt for længe.