6 'N the Mornin'
Da sommeren er ved at være ovre, og deres footballkarrierer på college er ved at begynde, må Spencer tilpasse sig til flere ting end blot sit hårde træningsprogram. Olivia ser frem til sit nye job, men det er ikke som ventet.