Prom Night
Slænget er klar til at fejre afgangsballet sammen, men Spencer sætter sig for at udbedre en fejl, som hans holdkammerater har begået, og som kan få store konsekvenser. Coop udebliver fra forberedelserne til festen for at hjælpe Amina igen.