Walk This Way
Spencer er fast besluttet på at beskytte sine holdkammerater mod at blive uretfærdigt behandlet, men sætter sin egen fremtid på spil. Olivia og Layla er i tvivl om deres planer efter deres afgangseksamen, men finder svaret et uventet sted.