Came Back For You
Spencer er klar til at tage næste skridt på sin NIL-færd, men det hele kan blive sat over styr, inden det får en chance for at blive sat i værk. Olivia bliver fanget af sin egen historie og indser hurtigt, at det kan koste hende alt.