The Prestige
The Prestige følger Robert Angier og Alfred Borden, to konkurrerende tryllekunstnere i London i det 15. århundrede. I deres besættelse af at skabe den bedste illusion kaster de sig ud i en dyst, som får tragiske konsekvenser.