Only Time Will Tell
Billy og Grace frygter, at Spencer vil presse sig selv for hårdt, før han er klar. Spencer, Darnell og Jordan er fast besluttede på at sikre deres fremtid i football og træffer en afgørelse om at tage på college-visit.