They Reminisce Over You
Da Spencer forsøger at tale med Layla om de ting, der foregår, udvikler det sig ikke helt, som han havde håbet. Billy, Corey og Grace fejrer, at det er 25 år siden, at de gjorde highschool færdig, hvilket vækker mange minder og hængepartier til live.