Decisions
Da Spencer hører, at South Crenshaw muligvis vil specialisere sig i visse fag og blive "magnetskole", beslutter han og sine venner at gøre noget ved det. Men han kan have større problemer. Billy træffer et valg om sin fremtid, der overrasker alle.