Hard Knock Life
En genkamp mellem Beverly Eagles og South Crenshaw gør alle spillerne anspændte, hvilket især mærkes, da Darnell foreslår et væddemål, som Spencer ikke kan afvise. Jordan indser, at han har brug for hjælp og beder Billy og Laura om støtte.