Who Shot Ya
Spencer frygter, at Coop ikke tager situationen alvorligt, og beder Layla om hjælp. Olivia grubler over, om hun gjorde det rette ved at tale med Billy om Asher, hvilket førte til, at Billy må træffe en vanskelig beslutning for at beskytte sit hold.