Tha Crossroads
Spencer er ilde tilredt, og Grace, Billy, Laura, Olivia og Layla iler til hans side. Folk fra både Crenshaw og Beverly Hills samles om ham for at vise støtte, da de ved, at han må træffe en afgørende beslutning.