Coming Home
Spencer, Grace, Dillon og Darnell er chokerede over grunden til, at Corey muligvis har forladt holdet. Da de finder Corey og forsøger at overbevise ham om, at han bør tage hjem med dem, udvikler weekenden sig til det, alle havde brug for.