Vyděšený k smrti
Eric navštíví lékaře poté, co mu Drama sdělí nepříjemnou zprávu o jeho posledním znásilnění. Ari vyšetřuje Terrance poté, co mu nečekaně nabídne, aby koupil jeho podíl v agentuře. Turtle se připravuje na odchod Jamie-Lynn.