Princezna v opojení
Princezna v opojení je televizní adaptace populárního divadelního vystoupení hollywoodské hvězdy Carrie Fisherové, která v něm vypráví příběh svého života. Snímek kombinuje ostrou one-woman show s rozhovory a archivními záběry.