Adopce: Konkurz na rodiče
Dokument režisérky Alice Nellis sleduje několik manželských dvojic, které se z různých důvodů rozhodly své děti adoptovat. Sonduje zásadní změny ve vztazích sledovaných párů po příchodu nových členů do jejich rodin.