Mečiar
Tento dokument sleduje bývalého slovenského politika Vladimíra Mečiara a jeho vliv na tehdejší a současnou slovenskou společnost. Zkoumá archetyp politika, který se v dějinách stále vrací. Proč jsme tak náchylní k slepé víře v silné vůdce?