A Bůh stvořil sex
Příběh otce Ksaweryho Knotze, charismatického mnicha a rodinného poradce. Otevřený přístup k sexu je nedílnou součástí jeho učení. Vydává knihy a pořádá manželská duchovní cvičení zaměřená na nová pojetí sexuality.