Můj domov
Členové rodiny Enacheovy – otec, matka a jejich devět dětí – žijí už 20 let v divočině Bukurešťské delty, v dokonalé harmonii s přírodou. Nyní jsou však vyhnáni z ráje a nuceni se adaptovat na život velkoměsta.