Zamilované dvojice
Doktorka se cítí velmi osamělá, má totiž za manžela prací posedlého chirurga. A tak si začne aférku s mladším mužem, jenž se schází s mladou televizní rosničkou. Ta si však brousí zuby na vytíženého chirurga...